خوش آمديد   
-------------------------------------------------

شرکت افق تابان هامون یکی از پیشگامان صنایع در زمینه تولید و تامین تجهیزات ابزاردقیق و شیرآلات صنعتی مطابق با استانداردهای روز جهانی در خدمت تولید کنندگان عزیز می باشد.



*** جایگزینی فلوتر تیتانیوم با SS316 در لول گیج مغناطیسی جهت دیگ بخار

لول گیج مغناطیسی شرکت افق تابان هامون (برتریت تولید کننده لول گیج برای دیگ های بخار در ایران)
با توجه به کاربرد لول گیج های مغناطیسی در دیگ های بخار و آب گرم و قرار گرفتن در معرض حرارت، فشار و خورندگی بالا، فلوتر با جنس تیتانیوم جایگزین SS316L گردید.
لول گیج های مغناطیسی با شناور تیتانیوم دوام بالاتری در مقابله با خوردگی دارد .
شناور لول گیج مغناطیسی لول گیج مگنتیک
شناور با متریال های مختلف استنلس استیل تیتانیوم پلی اتیلن پلی پروپیلن پی وی سی  SS304 / SS304L / SS316 / SS316L / Ti  / P.P / PVC

تصاویر شناور مغناطیسی


آشنایی با تیتانیوم و کاربرد آن در صنعت

مواد تیتانیومی از قدرت تحمل بسیار بالایی برخوردارند و همچنین نقطه تسلیم آن ها در برابر نیروی کششی وارد شده بسیار بالا است.

یکی از دلایل مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراشیدگی و عدم انفعال این عنصر در برابر دیگر مواد شیمیایی، پوسته ای است که بر روی فلز تشکیل می شود. هنگامی که تیتانیوم با اکسیژن تماس پیدا می کند، سطح آن به سرعت واکنش نشان داده و اکسیده می شود. در اثر این فعل و انفعال شیمیایی، پوسته ای بسیار مقاوم تشکیل می شود که جلوی هرگونه فعل و انفعال دیگری را می گیرد.

مقاومت به خوردگی عالی تیتانیوم آن را به عنوان فلزی با ارزش در صنایع شیمیایی و پتروشیمی مانند تولید لوله، مبدل های حرارتی، فیلترها و ... مطرح کرده است. همچنین در صنایع کاغذ سازی و تهیه خمیر کاغذ که در معرض هیدروکلرایت سدیم خورنده و گازهای مرطوب کلراین قرار دارد نیز از آن استفاده می شود. به علت مقاومت عالی در برابر آب شور، تیتانیوم در شفت پروانه ای کشتی به کار برده می شود
لول گیج مغناطیسی لول گیج مگنتی
لول گیج مغناطیسی لول گیج مگنتی لول گیج مغناطیسی
.

با توجه به کاربردهای فراوان تیتانیوم، این فلز در گروه فولادهای آلیاژی و یا آلیاژهای نیکل قرار می گیرد، اما به خاطر سختی و قدرت تحمل آن در برابر کشش و برش، نیروی بیشتری برای شکست این فلز نسبت به فلزات آهنی لازم است
قیمت مناسب لول گیج مغناطیسی نسبت به نوع شیشه ای توانست جایگاه خود را در نمایش سطح آب دیگ های بخار محکمتر کند
لول گیج مغناطیسی آبنمامغناطیسی
لول متر مغناطیسی لول گیج آبنمای مغناطیسی . ساخت شناور لول گیج مغناطیسی طراحی شناور برای فشار ها و دماهی مختلف و دانسیته های گوناگون.