خوش آمديد   
-------------------------------------------------

شرکت افق تابان هامون یکی از پیشگامان صنایع در زمینه تولید و تامین تجهیزات ابزاردقیق و شیرآلات صنعتی مطابق با استانداردهای روز جهانی در خدمت تولید کنندگان عزیز می باشد.



لول گیج مغناطیسی

لول گیج یا لول گیج مغناطیسی (یا آبنمای مغناطیسی ) لول ترانسمیتر
لول گیج مغناطیسی از ناحیه نازلهای مربوطه به صورت عمودی بر روی مخازن نصب می گردد. مایع درونی مخزن از طریق نازل پایین به داخل لوله استوانه ای لول گیج یا لول گیج مغناطیسی هدایت شده و توپی که دارای آهنربای دائمی است را شناور می سازد. با تغییر سطح مایع داخل لول گیج مغناطیسی، شناور به حرکت درآمده و با روبروی هم قرار گرفتن آهنربای توپی و فلپها و تغییر رنگ فلپها سطح مایع درون لول گیج مغناطیسی نشان داده می شود. بوسیله سنسورهای آهن ربایی که بر روی لول گیج مغناطیسی نصب می گردند می توان فرمانهای لازم را توسط پانل الکتریکی مربوطه مستقیما به تابلوهای اصلی برق ارسال نمود و بدین طریق با Start  و Stop کردن الکترو پمپهای تغذیه مخازن، سطح مایع را در ارتفاع موردنظر کنترل نمود یا با نصب لول تــرانسمیتر LT بر روی لول گیج مغناطیسی می توان با ارسال جریان خروجی mA 20...4 به سیستم های PLC یا مانیتورینگ در محل های جداگانه ای سطح سیال را مشاهده و کنترل نمود.
فلنج های لول گیج یا همان لول گیج مغناطیسی به صورت گردان تولید میگردد . از مزایای این کار نصب آسان میباشد در صورتی که سوراخ پیچ های فلنج مقابل که روی مخزن جوش داده شده از تراز خارج شده باشد فلنج گردان میتواند این مشکل را برطرف سازد و دیگر نیاز به باز نمودن جوش فلنج و اصلاح آن نیست  .سایز فلنج با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است البته با توجه به فشار کاری و دمای کاری کلاس فلنج تغییر مینماید. لول گیج مغناطیسی لول گیج
سنسور مغناطیسی و لول ترانسمیتر مغناطیسی برای محیط هایی که خطر انفجار توسط تجمع گاز قابل اشتعال وجود دارد میتوان از باکس ضد انفجار Ex به همراه گلند Ex استفاده نمود . 
لول گیج مغناطیسی یا لول گیج مگنتی لول گیج مغناطیسی لول گیج مگنتیک لول گیج مغناطیسی لول گیج مغناطیسی لول گیج مغناطیسی

لول گیج مغناطیسی لول گیج آبنمای مغناطیسی لول کنترل کنترل کننده سطح مایعات لول گیج  لول گیج مغناطیسی لول گیج لول گیج  مغناطیسی لول گیج مغناطیسی لول گیج لول گیج