خوش آمديد   
-------------------------------------------------

شرکت افق تابان هامون یکی از پیشگامان صنایع در زمینه تولید و تامین تجهیزات ابزاردقیق و شیرآلات صنعتی مطابق با استانداردهای روز جهانی در خدمت تولید کنندگان عزیز می باشد.



***لول کنترل (لول ترانسمیتر) جهت نمایش سطح سیال داخل مخازن

این دستگاه بر اساس قوانین فیزیکی نیروی فشار مایعات وخاصیت الکترومغناطیسی طراحی شده است. لول ترانسمیتر با قابلیت ساخت به صورت نصب از بالا و جوانب مخازن امکان پذیر بوده و درمواردی که مخازن در زیرزمین نصب شده باشند مناسبترین دستگاه جهت دید و کنترل سطح مایعات می باشد. تغییر سطح مایع موقعیت مکانی شناور را تغییر می دهد و از طریق سنسورو مقاومتهای تعبیه شده در داخل تیوپ این دستگاه و در اثر قوانین فوق الذکر ، ولتاژ خروجی متغیری حاصل می گردد که به صورت  جریان خروجی (4-20mA) به کنترل پانل منتقل می شود و ارتفاع مایع را در صفحه نمایشگر پانل به صورت درصدی نمایش می دهد . همچنین می توان به کمک حافظه دستگاه پانل CP-23 در 2 نقطه دلخواه ،  فرمان الکتریکی سوئیچینگ را در ارتفاع های  مورد نیازگرفتهو با Start و Stop کردن الکتروپمپهای تغذیه مخازن ، سطح مایع درون آنها را کنترل کرد . در صورت نیاز می توان به جای الکتروپمپها از تحریک کننده های دیگری استفاده کرده و یا جریان خروجی 4-20mA  را به سیستم  PLC  منتقل نمود.

ویژگی ها لول ترانسمیتر مغناطیسی :

1- مشاهده مداوم سطح سیال در اتاق کنترل بصورت درصدی(%)
2-ارسال خروجی 4-20mAو قابلیت اتصال به سیستم
3-دارای قابلیت ارسال فرمانهای الکتریکی
4-قابلیت ساخت و نصب از بالا و جوانب مخازن
5-دارای آب بندی کامل و غیر قابل نشت
لولترانسمیتر ساخت این شرکت را هم میتوان کنار لول گیج مغناطیسی نصب نمود و هم میتوان بصورت جداگانه (داخل چنبر از کنار مخزن یا مستقیم داخل مخزن) نصب نمود
لول گیج مغناطیسی
آبنما مغناطیسی
لول گیج